Thursday, October 14, 2010

Mohd Hafiz bin Shahril Azam

Mohd Hafiz..


argghh..
rindunye..
lame btol x jumpe hafiz..
tp dh x kisah..
sbb hari esok (15/10/2010) aku balik rumah..
yea!! akhirnye dpt gak jumpe..
kali ni dpt la aku tatap lme2 muke si hapijo(nama gelaran) ni..
sbb start dari bulan lps kot,, mak aku jaga si hapijo ni..
ayah ngn maknya keje kat pasir gudang..
so abg aku aka ayah si hafiz ni decide sruh mak aku jaga..
xtau la pulak sampai bila..
klu lama2 pon aku x kisah,, lg la aku suke.. & aku rase mak ngn bpk aku pon sgt2 suke klu dorg dpt jaga hafiz..
x byk kerenah pon,, sng je jaga dia.. tu yg mak aku bgtau aku la..
just hafiz ni nakal sket & sgt aktif..
geram btol..
rse nk cubit2 je pipi dia 2..
nmpk je kamera,, x kisah la amek gambar ke or wat video recording, mesti dia cpt prsn..
klu prsn je xpe sket.. bkn 2 je, klu nmpk mesti 1 bdn posing trus dpn kamera..
ish3.. pandai btol budak zmn skrg kn??
umur baru je 3 tahun,, tp dah pandai posing & bergaya..
tabik spring r hapijo..
makcik pon x mcm 2 tau dulu..
nerd je..
hahahaha..

tggu la bile mkcik sampai rumah nnt..
siap la ko hapijo,, memang kne cubit2 nnt..
grm sgt..
dhla klu aku tepon mak, dia sebok nak ckp skali..
saba je la..
xpe2..
bersiap sedia la ek..
hehehehehehe..

ni lg sorg.. adik si hapijo..
x pyh la aku nk tulis lg nme dia..  dh ade pon nme kt gmbr 2..
comey + chubby = geram..
tp intan parent dia yg jage..
maybe intan mak bpk dia yg nk jge sndri..
ye la,, xkn la sume nk sruh mak aku jge??
ish3.. x patut.. klu dorg jge intan sndiri terubat la sket rindu.. yela,,sorg dh bg org laen jge...
tp x kisah la..
sbb abg aku ckp tahun ni balik raya kt kg..
so dgn kata laen,dpt la aku jumpe Intan Dwi Nuraini time raya nnt..
hehehehe..
suke3...  (^____^)

lastly,,
ni one of the video time hapijo umur bpe ek??
aku pon x sure..
tp yg paling sure time ni hapijo saaaaaaaaaaaangaaaaaaaaattt comeeyyy...
tembam btol..
yg agah2 si hapijo ni kakak aku yg study bhgn bhasa kt uitm shah alam, degree level..
ahh.. x kisah la.. main point kt cni adalah hapijo..
jht btol aku ni...
hahahha..
*sorry video x smooth sgt*
love it..
muahhhhxx!!
(^___^)

No comments:

Post a Comment